Werkt uw bedrijf met meerdere leveranciers of groothandels voor bouwmaterialen? Dan weet u hoe lastig het is om het overzicht te houden. Prijzen...
Veel bouwbedrijven gaan ervan uit dat hun inkoopproces goed georganiseerd is. In de praktijk blijkt echter dat er structureel tijd (en dus marge)...
Gaat uw team binnenkort aan de slag met een nieuw project? Dan begint het meestal met het inventariseren van de benodigde materialen. Prijs,...
Duurzaamheid speelt een steeds grotere rol in zowel de bouwsector als de infrasector. Opdrachtgevers, zoals overheden en ontwikkelaars, stellen...
Het opstellen van een termijnstaat is een taak die zorgvuldig en nauwkeurig moet gebeuren. Het klinkt eenvoudig: bijhouden wat er is gedaan en wat er...
Een kostenraming is een van de belangrijkste onderdelen van een project binnen Iinfra. Het bepaalt niet alleen de haalbaarheid van je plannen, maar...
Factureren in de bouw kan een tijdrovend proces zijn, met veel details en verschillende kostenposten die...
Het opstellen van een meerjarenonderhoudsbegroting (MJOB) is voor professionals in de bouwsector een...
De bouwsector draait om nauwkeurigheid en efficiëntie, zeker als het gaat om calculaties en...
De regels in de bouw veranderen continu, en duurzaamheidseisen worden steeds strenger. Herken je dat gevoel dat je nooit helemaal bij bent? Een van...